jag suger på betapet nuförtiden

för ett år sedan var jag i köpenhamn den 27:e februari. jag var tydligen bakfull, kan tidigare inlägg avslöja. ok, tänker jag. jag var bara 16 år och jag mådde inte bra.
nu är jag 17. snart 18. och jag tycker att det är jobbigt att behöva fixera mig vid en siffra, jag hatar siffror. jag hatar sådant som kan kopplas till matematik, trots att jaaaa - det är väl logiskt. men. poängen är att jag fyller 18 om två veckor!!!!!! jag har känt mig som 18 sedan jag var 14 så det känns jävligt skönt!!!! jag ska gå ut onsdag, fredag, lördag varje vecka och jag ska slösa alla mina pengar på inträde och alkohol. jag ska bli full och full och åter full och sedan bli bakfull och tänka att jag aldrig mer ska dricka öl men så kommer jag göra det om och om igen för det är ju så roligt att va full och det är så roligt att dricka öl för det smakar gott och det är så fint och kuligt att vara full med mina vänner
(kommer förmodligen ta tillbaka det där ganska snart. för det är ju inte såååå himla roligt att gå ut på krogen. men jag vill bara ha siffran 18.)
okej. det här var det dåligaste jag nånsin skrivit.......
men hejdå
OCH LYSSNA PÅ DETTA:
Manu Chao – Welcome to Tijuana
The Sugarhill Gang – Rapper's Delight
Junior Senior – Shake Your Coconuts

Kommentarer
Postat av: ingrid a

Rapper's Delight äger :)

2011-02-27 @ 23:35:30
Postat av: padda p

HELL YEAH BRUDEN !!!! u go girl

2011-03-06 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0