shake your coconuts

jag var och åt wok med gabbi rosanna och olivia igår kväll och efter fick jag skjuts av gabbi i hennes feta lexus till sköndal, ASFetttt!!! kändes som jag var i usa igen.
i alla fall, imorse när jag vaknade sken solen ute och jag åt ugnspannkaka med hallonsylt och grädde.
och det såg ut så här utanför fönstret



sedan fick jag skjuts in till stan av min kära mor och far, och åt därefter kebab med sofia. vi gick hem till mig och lyssnade på p3 dokumentär om catrine da costa-mordet. blev så äcklad över vad människan faktiskt kan göra... så jävla äckligt att mörda och stycka någon på det viset. och det blev ännu mer absurt när det lilla barnet var inblandat :(:(((

men imorgon är det måndag och då ska jag rida!!! äntligen!
adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0